Студія дизайну Gomi, що базується в Великобританії, привернула увагу завдяки своїм незвичайним і безпечним для землі динамікам Bluetooth, виготовленим із відходів пластику. Ці бездротові динаміки, вперше представлені завдяки успішній кампанії на Kickstarter у 2021 році, мають мармурову текстуру переробленого пластику, що надає їм унікальної візуальної привабливості. Зараз стартап переходить у бізнес електронної комерції, офіційно запустивши обмежену серію портативних колонок Bluetooth Collection One, доступних на його веб-сайті.
Студія дизайну розглядає пластикове сміття як ресурс, який можна перетворити на красиві та функціональні дизайнерські об’єкти. Collection One робить те саме й перепрофілює понад шість тонн відходів, які мають потрапити на смітник або спалитися.
Кожен портативний динамік використовуватиме близько 45 поліетиленових пакетів і літієвих батарей від акумуляторів електровелосипедів. Крім того, динамік має повністю модульну конструкцію, яка забезпечує можливість ремонту протягом усього терміну служби та довговічність, щоб розширити кругову філософію Gomi. Загалом динамік має 29 компонентів, які можна легко замінити або відремонтувати, а також можна оновити з’єднання Bluetooth.
Якщо говорити про приємну для ока естетику портативної колонки, то це результат кустарного підходу студії до переробки пластику. Завдяки прямокутному корпусу кожен динамік характеризується мармуровим малюнком, який є характерним для кожного продукту. Щоб підкреслити індивідуальність цих кольорових візерунків, на кожному з цих динаміків буде позначено унікальний номер видання.
Читайте також: Водонепроникний Bluetooth-динамік IKEA коштує всього 15 доларів
Бездротовий динамік із переробленого пластику забезпечує роботу від акумулятора 32 години та оснащений Bluetooth 5.0 і AUX для підключення. Два динаміки Gomi також можна об’єднати в пару для відчуття об’ємного звучання.
Динаміки Gomi Collection One будуть доступні в трьох кольорах: Panther, Ultraviolet і Avalanche за ціною £299 (приблизно $370).
Слідкуйте за Homecrux у Новинах Google!