Якби я був суддею Shark Tank і до мене підійшов новачок Філіп Старк із дизайном під назвою Alla Occasional Table, я б його обійняв і побажав цьому чоловікові всього найкращого, щоб спробувати свою кар’єру десь в іншому місці, тільки не в дизайні меблів , тому що плагіат не працює ні в письмі, ні в дизайні меблів. Ну, не я це кажу, стрічка Instagram французького дизайнера завалена такими коментарями.
Незважаючи на те, що він зараз є гігантом в індустрії дизайну меблів, користувачі мережі не бояться бути скасованими, коли кажуть, що Філіп Старк – грабіжник. Один користувач Instagram прокоментував: «Ви щойно скопіювали крісло-метелика». Інший користувач написав: «Це схоже на табурет метелика Сорі Янагі, але перевернутий». Один із користувачів навіть пішов далі та розкритикував дизайнера, заявивши: «Не можна з гордістю красти роботу Сорі Янагі та робити японське традиційне ремесло своїм власним бізнесом, як зазвичай, тут немає жодного дизайну».
Переглянути цю публікацію в Instagram
Французького промислового архітектора та дизайнера звинувачують у тому, що він скопіював дизайн табурета Butterfly від Сорі Янагі та видав його як власний витвір, який він називає Alla Occasional Table. У мене немає проблем з тим, що будь-який дизайнер представляє свою ітерацію культового продукту, але справді прикро спостерігати, коли дизайнер рівня Філіпа Старка не цінує та не віддає належного оригінальному дизайнеру, який вклав у це свою кров, піт і сльози. демонструвати.
Як я вже сказав, Alla Occasional Table здається копією табурета Butterfly, зі Старком, який додав йому новий поворот. «Нам потрібні очевидні структури, які ми можемо бачити, які ми можемо зрозуміти, які ми можемо будувати без цвяхів, без шурупів, без клею, лише завдяки інтелектуальному взаємозв’язку. Як гра в тривимірні шахи. Нічого зайвого. Як майбутнє», – сказав Філіп Старк.
Ну, японці робили це протягом багатьох століть, і це трохи смішно, що Старк і його команда тільки зараз зрозуміли, що продукти можуть бути створені простим блокуванням, таким чином усуваючи потребу в гвинтах і цвяхах. Незважаючи на це, стіл є частиною колекції «ANDREU WORLD BY STARCK», яка базується на принципі, який бренд називає «інтелектом фанери та дослідженням мінімуму».
Філіп Старк віддавав перевагу використанню мінімально можливого матеріалу для створення дерев’яних меблів без марного вбивства дерев. Незважаючи на те, що дизайн не варто обговорювати – все-таки з великої поваги до Сорі Янагі – стіл Alla Occasional Table має м’яко вигнутий силует подвійних сидінь, що нагадує крила метелика. У компанії зазначають, що 2D фанера дуже екологічна, доступна та демократична, а ця колекція створена для того, щоб існувати в гармонії з природою.
Назва столу натхненна угорськими іменами, вона є повністю екологічною та екологічно чистою. Компанія заявляє,
«Уся деревина, яка використовується, є 100% FSC, яка через свій ланцюжок контролю захищає ліси за допомогою регенеративної моделі, яка зберігає ліси та відновлює їх. Колекція на 100% сертифікована Cradle to Cradle, причому всі конструкції інтегровані в ефективну циркулярну економіку, використовуючи інтелектуальні, перероблені та придатні для вторинної переробки матеріали та даруючи меблям друге життя, ремонтуючи їх без втрати вартості».
Читайте також: Незвичайний і бездоганний дизайн столу Курта взагалі не містить гвинтів
Ми спробували отримати коментарі від Філіпа Старке з цього приводу, але безуспішно. Цікаво, що в повідомленні для преси, опублікованому брендом, згадується, що «Винахідник, творець, архітектор, дизайнер, художній керівник, Філіп Старк, безумовно, є всім перерахованим вище, але понад усе він чесна людина, яка безпосередньо походить від художників Відродження». Що ж, час покаже!
Слідкуйте за Homecrux у Новинах Google!