«Ode to Chair 14», розроблений Їржі Крейчиріком для чеської дизайнерської компанії Ton, втілює суть класичного стільця 14 від Thonet, німецько-австрійського виробника меблів, найбільш відомого своїми дизайнами стільців із гнутого дерева. Ode to Chair 14 насолоджується технікою згинання деревини. Ця данина класичному стільцю є чудовим нагадуванням про те, що деякі дизайни незабутні, і стілець Thonet є беззаперечним доказом цього. Створений у 1859 році перший стілець Chair 14 був розроблений самим Майклом Тонетом і масово вироблявся, продаючись мільйонами одиниць по всьому світу. Відтоді крісло неодноразово відроджувалося та переосмислювалося з освіжаючою та сучасною перспективою.
Стілець існує вже понад 160 років, доводячи позачасову якість цього легендарного дизайну та техніки виготовлення. «Ode to Chair 14» дає новий погляд на цю утилітарну модель і перетворює її на сучасний скульптурний твір.
Основа відображає оригінальний дизайн із поворотним елементом спинки, круглим сидінням і чотирма вигнутими ніжками, які підтримують верх. Вигнуті дерев’яні кола спинки є акцентом на кріслі, який, за словами дизайнера, відтворює приголомшливу техніку згинання Тона і Тонета.
Він виділяється своїм ультрамариновим відтінком із блискучим покриттям, яке більше схоже на зроблене зі сталі. Однак стілець виготовлено з гнутої деревини бука, того самого матеріалу, який використовувався для оригінального стільця 14.
Залишаючись вірним натхненню, нічого особливого не було змінено чи модифіковано, лише ультрамариновий ода з екстравагантною спинкою надає стільцю скульптурної якості, втіленої в фірмовий стиль Іржі. З усіма прикрасами, цей блискучий твір все ще зберігає спрощену структурну характеристику крісла 14.
Читайте також: Обертовий стілець має браслет із нержавіючої сталі, що підтримує стьобану спинку
Для його створення не було використано жодної нової форми, оскільки дизайнер використав форму, яка вже є у виробництві Ton. Цю ідею було використано, щоб поєднати минуле, сьогодення та майбутнє в захоплюючому дизайні, який відчувається як ковток свіжого повітря, незважаючи на існування століттями. Нам подобається сучасний і мистецький спосіб зберегти дух минулого та спадщину в досить сучасному дизайні.
«Ode to Chair 14» робить це більш виразно та передає глибоко вкорінені почуття за допомогою візуальної мови, переосмислюючи позачасовий предмет для сидіння та відтворюючи його вічну та відчутну копію. Дізнайтеся більше про це чудове крісло на цьогорічному Salone del Mobile.
Слідкуйте за Homecrux у Новинах Google!