Технічні керівники можуть затамувати подих перед найбільш електрифікованою у цьому році співпрацею аудіо-моторних брендів. Італійський супергігант Ferrari разом із відомим датським аудіобрендом Bang & Olufsen запускає нову «Колекцію Ferrari». Колекція створена для того, щоб залишитися на основі незрівнянної спадщини цих брендів, прикрашеної їх минулим.
У новій сміливій колекції Ferrari є яскраві виразні речі, створені, щоб домінувати та привертати увагу. Bang & Olufsen переосмислив чотири свої навушники та динаміки для цієї колекції, заробляючи на своєму домінуванні в роботі з алюмінієм. Динаміки: Beosound 2 Ferrari Edition і Beosound Explore добре спроектовані, щоб заповнити простір басом і звуком, який вибухає на всі циліндри. Анодований алюміній закладає основу для створення всієї колекції.
Beosound 2 (у формі конуса), елегантний домашній аудіодинамік з поворотом на 360 градусів, має унікальний блискучий алюмінієвий корпус. Beosound Explore (циліндричної форми), водонепроникний портативний динамік, ідеальний для використання на вулиці, має привабливий червоно-чорний дизайн. Гучномовці мають універсальність, щоб легко вписатися в домівку людей і їх можна розмістити будь-де в кімнаті.
Читайте також: 6 найкращих левітуючих динаміків для покращеного звуку
Завдяки Active Room Sense і вбудованим датчикам наближення динаміки Bang & Olufsen забезпечують поєднання розумних технологій. Збірка представлена штрихом яскравого червоного кольору Ferrari разом із емблемою, витисненою під решіткою радіатора, демонструючи альянс із підписом бренду суперкара.
Вирізняючись своїм прекрасним дизайном, цю колекцію обов’язково почують і побачать всюди. Потужний домашній динамік Beosound 2 Ferrari Edition коштує 5499 доларів, а портативний динамік Beosound Explore – 249 доларів. Підсилена перевагами обох брендів, ретельна майстерність підтверджує всю колекцію.
Слідкуйте за Homecrux у Новинах Google!