Андрес Борайта, студент з дизайну продуктів та інновацій з бакалавра (з відзнакою) з Плімутського коледжу мистецтв, був обраний британською компанією Princess Yachts серед групи студентів, щоб розробити «неплавний» Martini Glass. Його дизайн виконав усі їхні вимоги, такі як практичність, зручність використання, комерційно життєздатність та клас розкішного клієнта яхт.
Кіран Хаслам, директор з маркетингу в Princess Yachts;
Це складне завдання з дизайну відповідає низці успішних проектів між принцесою та Плімутським коледжем мистецтв, при цьому кожен проект є частиною навчальної програми курсу, що дозволяє студентам працювати над пропозицією з справжнім промисловим чи виробничим світоглядом, а також з кожним проектом, що грає роль в активації бренду принцеси.
Згодом Андреса запросили запустити замовлений набір окулярів у всьому світі в Boot Düsseldorf, найбільшій світовій міжнародній ярмарку торгівлі водними спортами. Компанія вироблятиме окуляри як частину спеціального подарункового набору для клієнтів принцеси.
Також читайте: Tipsy Rocking Whiskey Glass від Pezanne Khambatta
Від концепції до прототипу, кожен аспект розвитку «непліфта» Martini Glass був досягнутий всередині Плімутського коледжу мистецтв. Коктейльне скло має рівну основу з порожниною в центрі, призначеною для встановлення знімного стебла, який завершує вигляд. Завдяки відокремленому стеблу та стопі, це абсолютно унікальна концепція скляного посуду, яка обов’язково вразить клієнта розкішної яхти.
https://www.youtube.com/watch?v=Q8ST_8ELWWO
Через: Плімутський коледж мистецтва/дексіньюр
Слідкуйте за Homecrux у Google News!