Щороку тонни пластикових відходів скидаються в наші моря, завдаючи шкоди морському житті та планеті. Через тривожну потребу в морській стійкості багато брендів і компаній використовують стійкі матеріали. Стілець OTO (він же 1:1), який планується запустити в Alcova під час Міланського тижня дизайну 2023 року, також підтримує той самий процес мислення, але з ширшим підходом, який також піклується про технологію виробництва, методи продажу та функції, орієнтовані на користувача.
Започаткований у 2014 році як дослідницький проект Алессандро Стабіле та Мартінеллі Венеції, у 2020 році знадобилося більше п’яти років, щоб завершити дизайн крісла, що втілює їхні основні цінності для сучасного світу. Тепер за підтримки інвестора крісло перетворилося на справжній бренд.
Результатом є крісло з плоским пакетом, елементи якого можуть бути зібрані користувачем без будь-яких інструментів. Подібно до коробкових наборів іграшок з минулого, для складання крісла не використовуються гвинти. Елементи кріплення окремих деталей сконструйовані таким чином, щоб бути легкими у виробництві, але водночас високоміцними.
Читайте також: 10 стійких стільців, виготовлених із переробленого океанського пластику
Дизайнери вважають, що найкращий спосіб створити екологічно чистий продукт — це подовжити термін його служби та зробити продукт з одного матеріалу. Розглядаючи свої потреби в екологічних матеріалах, вони об’єдналися з Ogyre, першою італійською цифровою платформою. Ogyre є першою глобальною платформою для переробки морських відходів.
Зрозумівши, що використання лише перероблених матеріалів недостатньо для сталого продукту, вони придумали перенести виробництво та логістику на дистрибуцію та збірку під радар екологічності.
Щоб зробити виробництво екологічним, усі елементи крісла OTO формуються за один рух, що оптимізує розмір форми та швидкість виробничого процесу, зводячи відходи до мінімуму. Його розроблено таким чином, щоб його було легко зберігати, транспортувати в екологічно чистій упаковці та транспортувати, щоб покращити його стійкість.
Стілець OTO з переробленого пластику призначений для продажу виробником безпосередньо покупцеві, що також мається на увазі через його назву «Один до одного» — в обхід кількох етапів стандартного процесу роздрібної торгівлі.
через: Archiproducts
Слідкуйте за Homecrux у Новинах Google!