Ви коли-небудь думали підвищити рівень безпеки на порозі? Розумні замки існують уже багато років, і, швидше за все, ви шукали один з ними – з ідеєю посилити безпеку свого будинку – але марно, лише тому, що бренд, який вам подобається, не пропонує замок потрібного вам кольору . Виходячи зі схеми очевидних кольорів, Yale Home, виробник пристроїв безпеки, у співпраці з Pantone випустив розумний замок Assure Lock 2 Limited Edition, розроблений у улюбленому кольорі всіх дизайнерів цього року.
Завдяки незрівнянним барвистим прикрасам розумний замок, безсумнівно, зробить хвилю. Yale Assure Lock 2 доступний у відтінку Pantone 18-1750 Viva Magenta (Колір року Pantone 2023) і є розумним замком преміум-класу, створеним спеціально для додання яскравості входу та виходу. Партнерство з’явилося на шляху додавання жвавості розумним замкам. Те, що компанія Pantone робить естетичну цінність замку, багато в чому говорить про враження, яке він справляє на своїх в’язнів.
Нещодавно у Homecrux була нагода взяти інтерв’ю у Леатріс Айземан, директора Pantone, де вона пояснила важливість додавання кольору до розумних побутових приладів, що перегукується з точною філософією керування цим яскравим розумним замком.
Читайте також: Philips Hue поєднує камеру безпеки та освітлення в чудовому дизайні
Модель Yale Assure Lock 2, доступна як модель із сенсорним екраном, без ключа, Wi-Fi і Bluetooth, вражаюче забезпечує найскромніший пристрій для оновлення дверей. Завдяки низці розумних замків, доступних на ринку, покращення кольору є одним із найбільш змінних елементів дизайну, вдосконалених Pantone.
Помітні характеристики Yale Assure Lock 2 включають автоматичне розблокування за допомогою смартфона або Apple Watch, підтримку Apple HomeKit, біометричну перевірку та двофакторну аутентифікацію для посилення безпеки. Допомогою користувачам є сповіщення в режимі реального часу, які надає замок, навіть коли ви перебуваєте поза домом.
Assure Lock 2 коштує 259,99 доларів. Ви можете замовити його на веб-сайті Yale Home, доки вичерпаються запаси, і похизуватися темою «Кольор року» біля входу у свій будинок.
Слідкуйте за Homecrux у Новинах Google!